Skip to main content
search

පාරිභෝගික සත්කාර

ඔබ අසා දැනගතයුතු හෝ වැඩි විස්තර ලබාගතයුතු කිසිවක් තිබේද?

කරුණාකර අප හා සම්බන්ධවන්න. අප ඔබව සාදරයෙන් පිළිගනිමු.

විමසීම්

ඔබ සොයන දේ හමුවූයේ නැතිද? ඔබට අවශ්‍ය තොරතුරු ලබාදීම සඳහා ඔබට සහයවීමට අපට හැකිය. පහත දක්වා ඇති අපගේ හමුවිය හැකි පෝර්මය පුරවන්න. හැකි ඉක්මනින් අපි ඔබ හා සම්බන්ධ වන්නෙමු.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

අප හා සම්බන්ධ වන්නේ කෙසේද?

ඔබගේ ළඟම ඇති ශාඛාව වෙත ගොස් ශාඛා කළමණාකරු සමඟ කතා කරන්න (කරුණාකර වෙබ් අඩවියේ ඇති ශාඛා වෙත යොමු වන්න) හෝ ඔබට ඇමතුම් අංක / සෘජු දුරකථන අංකය, තැපැල් කිරීම හෝ ඔබේ ගැටලුව AFC ප්‍රධාන කාර්යාලයේ පිහිටි පාරිභෝගික සත්කාර ඒකකයට විද්‍යුත් තැපෑලෙන් එවිය හැකිය.

පැමිණිලි කිරීමේ කාල සටහන්

  • ඔබගේ ගැටළුව වහාම විසඳීමට අපි අපේ උපරිමය කරන්නෙමු.
  • ඔබගේ ගැටලුවට ප්‍රතිචාර දැක්වීමේදී අපේක්ෂිත කාලයට වඩා වැඩි කාලයක් ගතවේ නම් ඔබගේ පැමිණිල්ල පිළිබඳව සොයා බලන්නේ කවුරුන්ද යන වග ඔබට දැන්වීමට කටයුතු කරන්නෙමු.
  • ඔබගේ නම සහ සම්බන්ධ කරගත හැකි දුරකථන අංකයක් ලබා දෙන්න.
  • අපගේ ප්‍රගතිය පිළිබඳව ඔබව දැනුවත් කරන්න.
  • කිසියම් හේතුවක් නිසා, අපගේ ප්‍රතිචාරය ගැන ඔබ සතුටු නොවන්නේ නම්, කරුණාකර ඔබේ පැමිණිල්ල හසුරුවන තැනැත්තාට දන්වන්න, එවිට අපට තවත් කුමක් කළ යුතු දැයි අපට සලකා බැලිය හැක.
  • ඔබ අප හා සම්බන්ධ වූ මුල් දිනයේ සිට අපගේ පරීක්ෂණ සති දෙකකට වඩා ගත වුවහොත්, අපගේ ප්‍රගතිය පිළිබඳ අතුරු ලිඛිත යාවත්කාලීන කිරීමක් අපි ඔබට ලබා දෙන්නෙමු.
  • ඔබගේ පැමිණිල්ලේ සියලුම අංග අපි සලකා බැලූ පසු, අපගේ අවසාන ප්‍රතිචාරය අපි ඔබට ලබාදෙන්නෙමු.
ඔබට තවමත් විශ්වාස නැතිනම් කුමක් කළ යුතුද?

  • මූල්‍ය සමාගම් සමඟ ආරවුල් විසඳීමට අවශ්‍ය ගනුදෙනුකරුවන්ට ස්වාධීන සේවාවන් සපයන මූල්‍ය ඔම්බුඩ්ස්මන් සේවාවක් ඇත.
  • මූල්‍ය ඔම්බුඩ්ස්මන් සේවාව පියවරක් තබන්නේ ඔබ මතු කළ ගැටලුව පිළිබඳව සොයා බැලීමට අපට අවස්ථාව ලැබීමෙන් පසුව පමණි. එබැවින් කාරුණිකව පළමුව අප හා සම්බන්ධ වන්න, එවිට අපි ඔබට උදව් කිරීමට හැකි සෑම දෙයක්ම කරන්නෙමු.
  • කිසියම් අවස්ථාවක, අපගේ අවසාන ප්‍රතිචාරය පිළිබඳව ඔබ සෑහීමකට පත් නොවන්නේ නම්, ඔබේ පැමිණිල්ල සමාලෝචනය කරන ලෙස හෝ ඔබේ ගැටළුව විසඳීමට මැදිහත් වන ලෙස ඔබට මූල්‍ය ඔම්බුඩ්ස්මන් වරයා වෙත ඉල්ලීමක් කල හැක.